Teoria popytu i podaży: podstawy ekonomii.
Reklamę możemy podzielić na reklamą komercyjną i na reklamę społeczną. Z tą drugą na pewno mamy do czynienia o wiele rzadziej, albowiem w telewizji czy w prasie możemy o wiele częściej zetknąć się z reklamą, jaka tworzona jest w celach handlowych. Reklama na pewno jest wybitnie skutecznym narzędziem marketingu i tak w samej rzeczy gdyby nie ona, to nie wiedzielibyśmy o istnieniu wielu różnorodnego typu artykułów czy usług – polecamy ANCHOR. Bez wątpienia jest w następstwie tego bardzo korzystna, a co więcej, niesłychanie w wielu przypadkach ma do spełnienia również parę funkcji, od czasu do czasu jest to na przykład kreowanie wyznaczonych postaw cywilnych (takie zadanie jednakże pełni poniekąd reklama społeczna). Teraz za w największym stopniu atrakcyjne reklamy twierdzi się w głównej mierze reklamy telewizyjne oraz internetowe oraz z tymi też wolno się zetknąć przeważnie. Bez wątpliwości telewizja i Internet stały się najdynamiczniej rozwijającymi się środkami masowego przekazu i dzięki nim równolegle możemy dowiadywać się o wiodących markach na rynku oraz o innowacyjnych produktach, które na nim się pojawiają.
3. Metody
4. Porady
5. Informacje